hårtips..

Aaa just de! Var ju på överby idag. Har tjatat lite på mamma att hon borde använda ett bättre schampo (men absolut inte röra mitt). Så inne på Maxi av alla ställen sprang vi på ett dubbelpack av TRESemmé schampon. Det är ett "lågpris frisörschampo " kan man säga, som fått skitbra kritik, och jag tycker med det är riktigt bra. Finns i hela världen typ. Men iaf så hade de en flaska schampo och en balsam för typ 90 kr där inne. Billigt, eftersom flaskorna innehåller 900 ml. Och annars brukar en flaska kosta runt 90 kr. Så vill ni köpa de billigt, åk till Överby ;)

Jag använder däremot John Frieda´s shampo/balsam/inpackning istället. Deras Sheer Blonde serie är hur bra som hellst! Jag har haft de i typ ett år nu, och jag märker faktiskt skillnad om man jämför med shampon för runt 30 kr eller nått. Inte minst på drygheten! En flaska räcker flera månader, och då är de bara på 450ml tror jag. Så de tycker jag  verkligen är värt pengarna. En flaska kostar ca 100 kr. Jag brukar köpa på mig ett lager medans de är extrapris på det också, haha. Så jag har köpt de för typ 70 kr istället. John Frieda har serier för brunetter också :)

Nej, nu ska jag återgå till mina garderober, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0