Händelserik helg! =)

Herregud vad fort helgen går. Och denna helg har det inte vart en lugn stund. But I like it =)

I fredags åkte jag direkt från praktiken till Kim. Han jobbade hos sin pappa så jag hängde mest framför tvn där i nåra timmar, gött! Sen var det hem och fräscha upp sig lite, och upp till Marielle och Daniel för Idol-mys. Det var jättetrevligt verkligen och min liter vin som jag tänkte ta litegranna från, tog visst slut. Det var ett gott vin ;) haha. Rätt att Eddie åkte ur idol tycker jag! Jag tycker att ettåtså Calle, Tove eller Erik ska vinna. Vem kan jag inte riktigt bestämma mig för =)

I lördags slappade vi lite tills jag var tvungen att åka in till stan igen.. Hem och byta kläder och sen kom Jennifer och hämtade mig! Det skulle bli mer vin, med ost och kex. Gottgott! Har nog ätit e årsförbrukning av kex och brie nu, haha. Men det är ju gott =) Massa tjejsnack och skvaller med, hihi. Pratade om allt mellan himmel och jord. Var så kul att träffas, det blir ju inte så ofta nu när hon pluggar i Västerås.. Och inte ens runt jul kommer hon vara hemma nu.. för den fuskisen ska fira jul/nyår i Thailand istället. Jag är inte alls avensjuk.. nejnej. =)

I dag ringde klockan 4.50 och det var bara att gå upp. Liite jobbigt, men det var ju nått bra som skulle hända. Åkte ut till torp och hämtade upp Marielle, Daniel och Marcus. vi 5 skulle till Ullared! Så där har vi vart hela dagen, jättekul. Lite mycket folk iochförsig, men det funkade. Fick med mig massa kul hem! Lite julklappar, men det mesta var nog till mig själv, hihi! Heltrevlig dag!

Så nu är jag jättetrött.. haha. Men jag har haft de så kul så de gör inget, haha. De e de värt ;) Ikväll blir det mara mys framför TVn, orkar verkligen inget annat nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0