god natt :)

Ska alldeles snart gå å lägga mig. Eller, jag ligger redan men jag ska släcka ner datan. Kan ta låång tid ;) hällde i mig kaffe för ett tag sen så jag är lite stirrig kan man säga, haha. Dricker lot of coffee nuförtiden. Götta, men ibland känner man att de blivit lite för mkt.. Men men. Gott är det :) Och man blir pigg! kom och tänka på förr i tiden, i typ 9an/ettan då jag levde på powerking.nästan varje dag tog jag och malin en tur ner till willys och köpte nåra burkar, haha. Konstigt att jag inte blitt imun mot koffein och taurin!

Kom just på att jag skulle vilja åka till Nordby och shoppa förresten. Har varit där en gång vad jag vet. Å nu har dom ju byggt ut massor å grejjer.. Hm, får nog bli en tur nån daag :) Tröttsamt med alla norskaar bara..! Nu innan jul kanske inte är så stor ide? De lär ju inte bli färre norrmän? Newyorker har ju öppnat där också. Jag älskar den äffären, men har inte vart inne på nån i Sverige nångång. Men dom har jättemycket snyggt och relativt billigt. fick med mig en del hem från berlin i somras :)

På tal om resor! Jag vill åka på spa! Finns så många härliga resor till olika spa. hitta en resa för ett tag sen. en vecka till estland på spa i 7 dagar. två behandlingar varje dag i 5 dagar och all man ingår! Tror den kosta 2000:- nånting. skitbilligt och fatta va gööööööött :D

Neej, nu måste jag sova, haha. Natti<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0