god morgon god moorgon

hör fåglar sjunga glatt go morron go morron i köööööööööööööör! :D har visst vaknat på ett himlans bra humör idag, trost att huvudet inte riktigt är med än.. Hm. För tidigt för det. Sitter här med dagens första kaffekopp och väntar på att tiden ska gå! Regnar ju som fan ute så idag tar jag bilen bort till skolan! Gjorde en deal med mamsen, som just idag ville ha bilen. Men neeeedå, den ska jag ha!

Gött att börja åtta när man tänker efter .. de flesta jobb börjar ju 7 egentligen. Eller, det allra bästa är väl att jag slutar runt två varje dag. Eller det lät konstigt, det allra bästa är ju egentligen att man tycker om sitt jobb och vill gå dit. Och får fet lön i slutet av månaden, men det lär jag aldrig få ändå så. Jag lever på baby<3


nee, nu ska jag dricka upp kaffet, sen packa ihop mina saker!

Have a nice day :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0