Glaad!

Min lektion gick bra! Blev dock om kroppen istället för bara andingen. Men det blev super, och mina tidigare funderingar om jag verkligen klarar av detta och blabla har försvunnit. Lite iallafall. Sen att jag aldrig kommer tro fullt ut på vad jag gör är väl en annan sak! Men idag är jag glaad ^^ Känns roligt att få lite ansvar faktiskt!

Precis druckit dagens femte kopp kaffe, men är ändå rätt trött. Illa! Men nu blir det snart träning och då jag är pigg igen! Konstigt de där, att när man väl kommer till gymmet så blir man pigg och glad, och sugen på att träna lite! Idag blir det bodypump. Var över en vecka sedan, två kanske tillochmed, sen sist. Har kört mycke cardio, och när jag väl köpt styrka har de blitt på gymmet. Så en timme Pump idag blir perfekt! Hörde en bra sak på gymmet häromdagen förresten.. "för vi tränar väl alla för att de är så gött att komma hem och slänga sig på soffan och bara vila efteråt"
lite sanning ligger det allt i det! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0