Freedag :D

Äntligen fredag, haha! Gööööött. Vart i skolan idag. gick bra, fick lite dispans på nåra uppgifter, och baka in två i samma istället för två separata. Feels good! Sen blev det en liiten tur på stan i gbg. Skulle inte ha nått, men Johanna fick köpt sig ett par snygga stövlar =)

ikväll kanske ellinor kommer hit och ser på idol och har det bra med mig =) Hoppas! Annars får vi se vad som händer, lite olika grejjer sådäär. Ska dock vara nykter, för ska hämta brorsan inatt!

Först ut blir iaf att köra honom till torp, och sen dirr till gymmet innan det stänger. Ska bli skönt att träna lite nu. har inte kännt mig helt bra i veckan så det behövs kan jag säga. Blir så sur på mig själv när jag inte åker heller, fast mår man inte bra ska man ju faktiskti inte träna heller. Jobbigt dedära, men idag ska jag attackera mina armar nåt fruktansvärt tror jag! eller ska jag bara köra cardio..hm. jag funderar. Tror iaf inte de e mycket folk på gymmet en fredag klockan sex! :P

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0