de löser seej..

haha. ja, pluggat ihäl mig har jag då inte gjort idag..! Massa annat "nödvändigt".. Försökte mig ut på en spring-runda förrut eftersom jag har noll ork för gymmet men armen gjorde skitont när jag sprang så det blev att vända hemmåt snart igen.. Åååh. vad arg jag blir :( jävla svinspruta!

Men de lööser seej.. haha. mitt ordspråk all over. Har kört med det väldigt länge nu och guess what.. DE HAR ALLTID LÖST SIG FÖR MIG OCKSÅ! haha.. faast ska nog inte va så stolt å grejjer.. känns som om de inte riktigt kommer lösa sig just nu. Man måste plugga för att få betyd. thats it, och jag.. gör inte det just nu.

Problemet med mig just nu är att jag inte riktigt kan fatta att jag måste plugga. Jag har varit en glidare sen jag började skolan. Pluggade ytterst lite till prov, men fick bra resultat ändå. Ända upp i gymnasiet nästan. Men nu, är det på en helt annan nivå, och jag måste ta mig tid till att plugga för att det ska gå bra.

En perfekt låt från lovely Timbuktu! (Kom btw ihåg nu på hultsfred för två år sen när jag typ
åkte dig för att se han och de gick sådär.. Missade han för jag låg inne å frös i mitt tält, haha! sorgligt..)


Det kommer ordna sig, det gör det alltid
Jo, det löser sig, så brukar allt bli
det kommer fixa sig till slut
det är inget tvivel om, fast nu känns skiten sur
och flera mil ifrån, det ordnar sig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0