32 dagaar ..

.. kvar till jul! herrejesus, det är sjukt vad fort de går! Fast jag har faktiskt redan köpt typ..  4 julklappar. ojojoj ;) Känns inte som att de e första advent nästa helg.. det är ju skittrist ute med massamassa regn. Tillåmed snö hade vart lite bättre tycker jag! Då blir det iaf lite ljusare..

Jag och älsk gick på promenad i går vid sju. där vi brukar gå finns inga gatlampor så vi fick ha ficklampa, haha. Helt sjukt! Det ska inte vara så mörkt.. =P

har skrivit en sida på ett av fem arbeten nu. De får frammåt, men sjukt sakta! Fattar inte riktigt hur jag kommer hinna. OM jag kommer hinna. Vi får se. Finns ju så mkt roligare saker att göra än att sitta och plugga!

ska nog försöka ta mig ner å vaccinera mig till veckan förresten. Lika bra tycker jag. Trots att jag egentligen är rätt så tvivlig (haha, nytt ord?!) så gör jag nog de ändå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0