091112

trött nu. trost att jag var hemma redan två =P. Så kan de vara. Idag har de vart elevens val och jag har läst små spökhistorier för eleverna. Kul! och jag fick bra kritik från en lärare, väldigt roligt att höra!

Blev ingen träning igår. My bad, men Malin ringde och jag hade större lust att dricka kaffe och skvallra faktiskt =) Inte konstigt, vi ses ju så sällan nu för tiden. Men det var en trevlig fika, hihi. Satt och pratade om allt möjligt.. Om högstadietiden blaand annat, haha, ojjj vilka saker man gjort säger jag bara! 

Nästa onsdag ses vi igen, för då ska vi på Winnerbäck! Wohoo =) Och det blir ett glas vin innan kanske, hihi! Ska bli kuul =) och jag har föresten bokat biljetter till high school musical med mamma också, som kommer till Ua i februari! Ska bli kul att gå och kika på. I like musikaler! =)  Och Kevin Borg spelar ju huvudrollen, blir ni inte avensjuka?! haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0