091110

tisdaag idag. Snart helg igen! haha. tur att man har en possitiv inställning iaf! =P Väntar tills helgen, ska bli en kuul helg tror jag, med massa inplanerat! =)

vart i skolan idag. Lång, intensiv men ändå trevlig dag! Sen har jag bara slappat. Var ju sådär sugen på en sväng till gymmet idag.. Inte för att jag hade någon träningsverk igentligen (Skittråkigt!) men var alldeles seg i kroppen ändå. Men ingen större fara, hade ändå tänkt vila idag. Och förresten går jag ju 20 min till skolan, och 20 hem så i den här kylan går man inte sakta precis, haha. Så de kan man räkna som lite träning! =) Blir nog ett pass imörn istället. BodyBalance kanske.. hm. omväxling förnöjer!


Sitter och lyssnar på kents nya album. Har typ inte lyssnat nånting, men jag kan ju inte tänka mig annat än att det är bra. Och blir bättre efter nåra lyssningar. btw är nog min musiksmak den bredaste i världen. Tittar på min spotifylista, allt mellan himmel och jord! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0