Underbar Julafton!

I had a perfect christmas eve, couldn´t be any better.. <3

Igår hade vi först julfrukost här, hela familjen. Mysigt, och sedan hade vi en liten julklappsutdelning med baby, eftersom han skulle åka innan vi hade "the big thing". Fick en jättesnygg digital fotoram av honom, och det lustiga var ju att jag hade köpt en till honom med i julklapp! haha, sicket sammanträffande, hur ofta köper man samma julklappar lixom??! Var iochför sig helt olika märken och så, men ändå. Jättekul! :)

Sedan kom faster och kusin hit, och vi åkte upp till brorsan lagom till Kalle Anka. Där var ockå hans sambos familj, roligt att träffa de med :) Så många vi var på julafton igår har vi nog aldrig varit, för vi har så liten släkt. tolv personer var vi, hehe, och det är inte äns så himla mycket. Massor av mat och paket på hela golvet, granen räckte lixom inte till ;) Slutade kvällen med massa BUzz-spelande, och jag ägde på pop-Buzz, hehe :D

Tack så hemskt mycket för alla fina julklappar! <3

Idag väntar mer julfirande. Anki, min gudmor, som nästan är som en extramamma för mig och brorsan,  kommer hit. Sen åker vi till munkedal, och fortsätter fira där imorgon. På söndag blir det rea-shopping med Danne och Marielle. Ska bli riktigt kul, hoppas vi hittar massa grejjer! :D


Sen gäller det att börja peppa för nyår! :D Ska blir skitkul, längtar!! =)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0