Twilight

Haha, jag måste erkänna. Jag har blitt ett twilightfan :) Såg New Moon igår, på bergakungen. Maffigt säger jag bara. 18x11 m stor duk, och massa av ljud :) Den var riktigt bra, dom är så fiiina.. mysiga filmer, trotts alla hemskheter i! Men jag måste säga, jag är Team Edward ;) Inte Jake. Sådetså!

Å så rååkade Twilight gå på tv just.. :D Jag satt bänkad! Tredje filmen kommer i sommar.. hm, får nog läsa böckerna ist :D

Sitter hemma hos ´svärfar`, grabbarna är och köper pizza. Men jag får nöjja mig med sallad jag. Duktigt säger baby, men jag är lite bitter. Ajja.. that´s it. Ett val jag gör själv, även fast det är jobbigt. Om det nu är jobbigt egentligen, I dont know.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0