Så fort tiden går..!

åttonde december. sexton dagar kvar till julafton, två veckor och två dagar. Herrejesus, vad fort tiden går..! Minns fortfarande första dagen ja va tvungen att ta på mig jacka när jag skulle rusa iväg tidigt på morgonen. När kan det ha varit.. i september någon gång? Hur jag fortfarande kunde ha mina sandaler, hur jag fick solen i ögonen när jag åkte tåg.

Det känns som de bara var ett litet tag sen. Men det var ju jättelänge sen! Shit va fort tiden går. Jag är bara ett projektarbete ifrån att gå klart min tredje termin nere på universietet, om ett halvår har jag klarat mer än hälften av utbildningen! Det går så fort! Och snart fyller jag 21, nästan lite åldersnojja på de va! ;)


"Jullov" ska bli härligt, trotts att vi knappt har nåt. Vi får jobba på nästa vecka tjejjer, så vi får lite lov =) Jag har iochfördig bokat upp mig på en hel del jobb i mellandagarna. Kommer säkert kännas tungt, men vad gör man inte för lite cash?! Har jobbat en hel del det sista (för att vara mig). Feels good. Ey, kompis, det går bra nu ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0