Russian roulette

Lyssnar på rihanna.. Gillar den låten skarpt. Hela nya skivan är rätt bra faktiskt =) Mycke bättre än de hon gjort innan! Om man bortser från nåra sköna partylåtar då =)

Har ju vart i gbg idaag. TVÅ GÅNGER! haha. åkte till skolan, men de va typ ingen, så tog en fika med fina Johanna, och sen åkte hem igen. Va hemma tre timmar, och åkte ner igen sen, hihi. Myys med Jul på Liseberg, även fast vädret inte var kanon. Fick med mig lite saker hem också. Nån förvånad? haha.. Nee, men en julklapp, lite pynt, och smaksatt kaffe i olika smaker blev det <3 Perfa!

och jag sitter uppe.. ååh.. varför egentligen?! Så typiskt mig bara. Suck. Nästa vecka får ja iaf nåra böcker som ja beställt, då kommer jag läsa hela nätterna istället! Annat än kurslitteratur..!

Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0