rastlöös..

Här sitter jag och är rastlös som attan! Vill ut och springa men det gååår ju inte! Just nu har jag andra grejjer för mig, tillexempel fysiktentan tills på fredag. Hade vart himlans käckt om den blev färdig tills dess! Sen gillar jag inte att springa/powerwalka i detta möörker. Vem vet vad som lurar bakom buskarna!? Blir till att sitta still lite till iaf!

Är det inte typiskt att man just idaag får frågan om man vill shoppa på torp? Jag viiill, men mitt sunda förnuft säger nej just nu :P En annan dag söt <3

AAjust de! Fick köpt the perfect chistmasgift till baby förrut =) Känns underbaart att det är kirrad. Vet att han kommer bli glaad (även fast jag inte hade råd med en ny bil till honom, som han önskade sig :P ) <3

Jag har börjat ett nytt projekt idag med. Nu jävvlar ska jag lyckas, en gång för alla. Go Susanne :D Only real fighters win

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0