På tal om..

På tal om att tiden går fort. Här är en bild på mig från November 2007, och en från november 2009. För två år sedan gick jag i trean på gymnasiet, tillbringade den mesta tiden med att dricka kaffe i kafeterian, eller på nått kafé i stan. Dansade all the time, och tyckte jag snart var vuxen, och att krogen fortfarande var de bästa som finns och lite spännande =P

Nu, två år senare, går jag på universitetet, dricker lika mycket kaffe, och tycker skolan är lika jobbig ibland. Däremot har jag  ett helt annat perspektiv på saker och ting. Ett helt annat. Men inte känner jag mig särskillt vuxen än inte.

November 2007          November 2009

Inte så stor skillnad, hu? Det är nog inte konstigt att folk ofta tar mig som 18 (eller 17) år i olika sammanhang..


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0