Överarbetat hjärna?

Herregud vad trött jag är. Helt slut i skallen! Heldag idag, och trots att jag ätit clementiner och fruckit kaffe hela dagen kunde jag inte hålla uppe ögonen under sista lektionen. Hopplöst var det. Och jag var inte ensam, haha. Antar att det är krävande att diskutera frågor som "Varför kan man spegla sig i en spegel?" "Varför ramlar inte månen ner på oss?", "Varför lyser en lampa med vitt sken?" och "vad fanns innan big pang?" Ja, ni fattar. Det tar på krafterna enormt.. haha. Jag vill bara skriva "DÄRFÖR!" som svar på varenda fråga. Inte det att det inte är interessant, för det är det.. Men så tungt bara på nått sätt. Fysik har aldrig varit min grejj heller. Men men..

På tal om inget har jag fortfarande kvar min "svinis-bula" på överarmen. Lite lustigt, men trevligt för det ser ju ut som att jag har en snygg axelmuskel iallafall ;)


Ne, lite mer plugg nu sen blir det sängen. Jag har en timma sovmorron imorn också, jag är glaaaad :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0