091220

Har just sett på Anna Ankas jul. haha. bara jag som tycker hon är störtskön? haha.. underbar! Folk borde ha lite humor,och inte bli upprörda av hennes tjat! Visst, det är överdrivet, men hon gör sin grej. Det funkar ju uppenbarligen, så känd som hon blivit på det?

 

Hittade en liten lista på Cosmo. Trevligt tidsfördriv kanske??

Lovar du att vara ärlig? haha kanske ;)

Du heter: Susanne

Smeknamn: Suss, Sussie

Låt som när du är ledsen sörjer till: Ingen särskilld, faktiskt.

Beroende av: Kaffe!

Vad tror folk om dig: Att jag är lite förvirrad tror jag?

Stämmer det: Inte egentligen. Men det kan nog säkert värka så =P

Vad får du oftast komplimanger för: Brukar inte så så ofta, haha. Men.. håret kanske? haha

Vad säger du för att imponera på någon: Att jag är grymm ;)

Hur imponerar man på dig: Genom att visa att man står för sig själv.

Brukar du skratta för dig själv: Nää, tror inte det!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "Du glömde benvärmarna" haha

Var bor du: Uddevalla

Trivs du där: Jo, men faktiskt. Rätt så bra.

Äger du några converse: Ajjamen! Tre par, fast två är hel-trasiga och borde slängas men NEEHDÅ!

Sprit, cider, vin eller öl: Vin, utan tvekan!

Brukar du bli för full: hahaha.. inte om man frågar mig.! men om man frågar Baby så, ja ;)

Är du allergisk mot något: noppe

Hur svarar du i mobilen: "aaaa hallå!" tyå

Antal timmar sömn inatt: 4,5 kanske.. var vaken en hel del..

Brukar du komma i tid: Jaaadå!

När mår du bra: Ofta, men bäst när jag är med baby <3

När blev du fotad senast: Hm.. häromdagen!

Hur känner du dig nu: Skit. haha. neerå, men inte helt OK!

Vanligaste färg på dina kläder: svart, jag har blitt så "tråkig" nu för tiden!

Vad tycker du om fötter: De är små, men jag gillar´t!

Vad saknar du: Värme, utomlands.. att bara ligga på playan och ha det bra!

Hade du en bra kväll igår: Ja, filmmys!

Favorit dryck på morgonen: Kaffe! haha.. what else?

Rakar du benen: jaa?

När brukar du oftast gå och lägga dig: 11,12 typ.

Är du blyg: lite kanske

Sysslar du med någon idrott: noppe

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jomenvisst!

Har du spytt offentligt: haha..

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: gymma, för att få känna mig stark ;)

Är du nöjd med ditt liv: I stora hela; ja

Är du bortskämd: Lite kanske? men jag tycker det inte..

Vad gör du i morgon: Shoppar på torp

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: de som visar att kändisar är "vanliga människor"

Vad längtar du till: jul <3

Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja!

Vad använder du för schampo: John Frieda´s Sheer blonde serie :)

Hur gammal är du: 20

Tycker du om någon just nu: Aaaa, klart! =)

Gröna eller röda äpplen: Gröna! Lätt!

Gillar du golf: nej,fan!

Vilken tid gick du upp idag: tio, någon HOPPADE på mig, haha.

Har du sovit i din egen säng inatt: Neeej

Har du strumpor på dig nu: aa.. Två par =)

Är det okej att gråta: klart det är?

När grät du senast: framför nån film, säkert, haha.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa

Bär du glasögon eller linser: Nee. Testade att sätta i linser en gång förresten. De gick inte alls bra, haha.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, huvudsaken är att dom är snygga?

Har du piercing: Noppp

Vill du gifta dig: Ja, det tror jag allt

Vill du ha barn: Klart :)

Solar du ofta: På sommarn solar jag så mycket jag hinner. På vintern.. solar jag också ibland ;)

Är du bra på att laga mat: Jag är bäst.

Är du flygrädd: Nää.. eller, lite pirrigt är det allt. Men vetskapen om att man ska bort knäcker rädslan stort;)

Hur vig är du: Rätt så vig, men inte lika vig som för 2 år sedan :(

Är du musikalisk: om jag kan sjunga? NEJ

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten. Kolsyrat

Vilken är din favoritglass: Piggelin!

Tror du på ett liv efter döden? Jag har en liten teori, haha.

Tycker du om sushi? jag Älskar sushi!

Vad äter du helst när du ser på film: popcorn just nu

Har du tandläkarskräck: nee, men lite udda känsla att veta att någon ska gräva i min mun?!

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska. LÄÄÄÄTT! ;)

Vilken ögonfärg har du: blåå

Har du någon gång gråtit dig till sömns: nee. gråter man kan man väl inte somna??

Biter du på naglarna: haha.. periodvis :)

Röker du: Nää

Hur ofta tränar/motionerar du: I vanliga fall ca 4 gånger i veckan.

Senaste låt du hörde: Rihanna - Russian Roulette!

 

 

haha.. fan va segt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0