Koffein

ååh så ont jag har i huvvet. Har dock mina aningar om vad detta beror på.. Koffein =P Jag har precis tatt en kopp kaffe som jag njuuuter av, haha. Var bara tvungen att googla lite på koffein. Ingen trevlig syn som möter mig, haha. På wikipedia står det "Koffein är en bitter vit kristallin xantinalkaloid som fungerar som en psykoaktivt centralstimulerande drog och ett milt vätskedrivande medel hos människor och djur".. haha. OMG!

Och det där dricker man? haha. centralstimulerande drog.. hoho.. står också att koffein "motverkar tröghet", haha, underbart! ;) Thank god att jag läste lite längre ner där det stod att det var relativt ofarligt =)

Jaja.. hoppas värken släpper. Snart är det dags att göra sig iordning (och sova lite) inför jobb ikväll =)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0