Jag ska INTE bli stjärna

haha.. man lever för helgen, right? ;) Fast ja har redan tagit helg, för nu är jag ledig fram tills på måndag.

herregud, jag sitter å ser på "jag ska bli stjäna". Herregud, de är bara små barn och har redan siktet inställt på att de ska bli bäst inom sin genre. Roligt att de gör någonting det tycker om, men ändå.. Tänk om de står där, som tonåringar om några år, har tränat bort hela ungdommen och vad blev de av dem? Kanske ingenting. Och så som föräldrarna hejjar på.. Träna minst 18 timmar i veckan sa nån just .. herregud. de är bara barn!  Låt mig aldrig bli en sån morsa, right?!

Imorn blir det myysdag i gbg med baby. Shopping, liseberg och bio tror jag  :) Älskade älskliing <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0