Ischoklad

Här har det varit bakning ikväll! Eller, jag har gjort ischoklad iallafall. Riktigt enkelt, och inte en ända fläck på tröjan. Ni vet att det är ovanligt för att vara mig, jag har det i generna ;) Iallafall.. Olika sorters ischoklad blev det. vanlig, vit, vanlig/vit i två lager och till sist en egen specialare till mig. Den är med 72% choklad.  Även att jag smakade så himla mycket, känns det som om jag vill spy på´t, så trött på de är jag! Såå.. ett bra sätt att inte äta massa är att göra den själv! Sjukt sött, så jag tror den mörka passar mig bättre just nu, när jag inte ska äta massa socker å sånt.

Herrejäääääääääääävlar va de snöar ute!! Har snöat konstant hela dagen nu! Helt sjukt. Var duktig och gick ute å skotta förrut. En timme senare syndes de typ inte! haha. Men jag tycker ändå de är rätt mysigt med snö.. Om man inte blir blöt i fötterna då..! haha. Nån som vill göra snöänglar, eller åka pulka? :D haha.. var ett bra tag sen nu..! Fylle-pulka hade nog vart värt att testa!

Haha, nu får jag nog gå ut och skotta igen, Pappa mutar mig med att säga "Se det som gratis träning, Suss!" Och det kan jag ju inte motstå (kan nog behöva det med, haha).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0