Helgen

Nu vart de söndaag.. har vart en superbra helg :)

i fredags jobbade jag. gick himlans bra, och var hemma redan halv ett! var ju julbord, så plockade mest tallrikar och checkade så maten räckte. Och det gjorde den. haha. massa med mat, så mkt att jag nästan kände mig mätt av att de på den..! Men jag fick allt i mig en hel del julmat iaf!

Shopping i Göteborg iår. Supertrevligt! Tog det lugnt, och chillade runt i affärer =) Fick med mig lite grejjer hem, inte så mkt dock. En lång skjorta med kinakrage och ett par benvärmare med päls. Jag gillar pälsmodet som är nu :) Fejk alltså. Är lite sugen på en pälsmössa, hehe. Jag har så litet huvve så de skulle nog inte se såå knäppt ut heller. och det är vaarmt <3  Lite julklappar fick följa med hem också. Såg Andreas Carlsson i Idoljuryn igår också. OJOJOJ vilken heting, haha. blev lite starstruck där..!

Och idag har de inte hänt så mkt. Jag och babyy var ute och gick en promenad, härligt! Sen har jag vart uppe hos bror och ätit middag. Gott :)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0