Förkylning..

Åååh lyckat Suss, lyckat. Har åkt på en dunderförkylning med hela kitet; halsont, snuvig och lite febrig. Ååh jag som verkligen inte vill detta, och som klarat mig hela hösten! Men men.. så är det. Ska jobba i veckan lite med så det blir inte bara till att ligga hemma och vila..!

Har vart ute massa i helgen med, gjorde ju inte saken bättre även fast jag hade på mig hur mkt kläder som hellst, hehe. Men mysigt var det. Tomtestig med baby (och alla barnfamiljer) igår.  Och idag har jag hämtat gran med pappsen. Det är lixom en tradition, och den kan inte en ynka förkylning stoppa! ;) Det är ju så fint ute nu med :)

Nu blir det bara pääs hela kvällen kan jag lova! Jag och mina halstabletter..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0