får jag någon visdom då??

Min visdomstand har börjat komma upp! ååh jag som så innerligt hoppades att jag inte skulle få några, men jojomensan. De har inte gjort ont än iaf, kände bara idag att en liten bit tand har börjat ploppa upp. ååh, inte roligt alls. Stackars lilla jaag.

Det bästa med december kan nog vara pepparkakorna. Jag är som besatt i dem, och har säkert ätit en varje dag sen första advent. Usch å fy! Pepparkakor är vad jag minst av allt behöver just nu, när ja seriöst ska komma igång med träning igen å allt sånt.  Men det är ju sååå gott!


Har vart grymmt duktig idag förresten! Någonting säger mig att tentan nog kommer bli klar. . ;)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0