Det snöööar!

häre vad de snöar ute. Myysigt måste jag säga. Om man bortser ifrån att jag måste ut i kylan och sopa av bilen om någon timma. Hoppas snön kan ligga kvar bara, tills jul eller något. För är det något jag hatar så är det slask och tö. Sådetså.

Nu har jag jullov! Har en grejj att göra till ett projektarbete över jul bara. No more school this year! Men.. jag måste nog ner till skolan nån dag ändå.. har böcker jag måste lämna. Fail på mig som inte orkade ta me de igår..! SUCK. Skulle blit jobb imorn, men det blir nog på måndag istället.. Och så jobbar jag fredag kväll. Niiice =) Och nåra dagar i mellandagarna. Så den här veckan är jag helt ledig, känns nästan lite knäppt!

Jag vet vad jag ska få i julklapp, and I am very happy about it :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0