120909

Härlig dag idag trotts allt! Nu i efterhand iallafall, haha! När väl huvudvärken gick över..
Bara en fråga kvar på tentan, gött. Tjatar om min tenta, jag veet, men den tar upp så mycket tid för mig just nu! Imorgon är den klar. Underbart!

Var och tränade förrut. Det var så härligt att få ta i litegranna haha. Fastän jag märkte att musklera blivit svagare på två veckor nu.. jobbigt :( Och på grund av min kost just nu klarar jag inte av att ta i 100%, men det gör ingenting just nu! Bara jag får svettas och kämpa lite. Jag älskar att träna, och nu när man inte gjort de på ett tag, är det en underbaaar känsla att komma igång igen!

Slått in lite julklappar idag också. De blev jättefina! Tog ett kort, får visa en annan dag!

Ne, nu ska jag lägga mig och läsa min ToppHälsa jag fick hem igår! GUide på sveriges bästa spa:n. De låter ju inte fel alls det ;)

Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0