091230

årets näst sista dag. Jajamensan. Det känns rätt bra faktiskt. 2009 har vart ett rätt så vanligt år, måste jag säga! Inga större förändringar har skett i mitt liv, inga särskillt dåliga iaf!

Idag när jag hade jobbat och var på väg hem, fick jag vänta på bussen i stan. Den skulle gå om typ 20 min, så jag gick in på Åhlens (råkade impulsshoppa en mascara jag inte behövde..) och sen gick jag ut till bussen. bussen kom körandes, stannade, OCH KÖRDE IVÄG! Bussjävlen körde rakt förbi mig när jag stod och väntade på att de skulle öppna dörrarna. Behöver jag säga att jag blev liiite förbannad?? Så fort som jag gick hem idag har jag då aldrig gjort, för satan vad arg jag var..!!


Nej, nu måste jag förbereda lite stuff tills imorn ;) skriver nog mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0