091229

sweet.. hemma från jobbet nu. tur att någon jobbar när typ alla andra är lediga iallafall..!! Aarhg, det är verkligen jättelätt att gå upp på morran och traska iväg till jobbet när alla andra fortfarande kan ligga och sova. jätte. roligt. verkligen. hrm. menmen.. lite lön fär nödan får jag väl iallafall! Bara imorn kvar.. sen blir det inte nått jobb förren.. på måndag! haha. Men, ska egentligen inte klaga, eller hur?

Sitter och funderar över om man kanske ska ta och klippa sig snart? Skulle allt behövas tror jag. var ett bra tag sen sist har jag för mig. och slänga i lite färg också, fast det kan jag ju göra hemma. Sist var det bara en toning, och den har gått ut lite. Plus att utväxten inte är så trevlig at the moment.
Kanske hinner kladda lite färg i håret tills nyår? det hade ju vart himla käckt! Hm, får se!

för övrigt sitter jag och försöker klura ut hur fasen man lyckas lägga in ett program (drivrutiner?) i datorn, från cd, när man inte har någon cd-läsare på datorn. Det tål att tänkas på, minst sagt! haha.. Någon kunnig? Får nog ringa my personal computer assistance snart!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0