091228

sweet.. ska bli riktigt gött att sova nu alltså. hehe. jag kan knappt hålla ögonen öppna. fat hjärnan är fortfarande pigg på nått sätt. wierd.

jobbat idag, och efter det blev det en sväng på stan. Kort, men ändå. Hitta inga kläder alls faktiskt, skittråkigt. men fick med mig skitfina bäddset hem istället. Herregud, det måste vara en HEL DEL vuxenpoäng när man handlar säng-grejjer för 400:- eller?? I'm shocked!

Sen har jag vart och tränat. Det var riktigt naaaaaaajs. haha, snyggt att bara palla bicepsvikt på andra benlåten?? Jag kanske inte riiiktigt tänkte på att jag gått i trappor hela dagen. (och ska göra imorn med, stupid!) men annars gick de finfint! Och var riktigt kul.

Ikväll har jag bar ätit massa frukt och pratat med snyggve i teleföönen, trevlish. ;) nightynight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0