091227

Tjaa!
gud, så trött jag är, haha. Idag har det vart mellandagsrea-shopping på torp för hela slanten. Vi var där med Danne och Marielle, och fick handlat en hel del good stuff! Inte allra värst med folk heller tycker jag.. Köpte mig iaf två baströjor, en lång skjorta och lite annat moojs. Riktigt nice iallafall! men trött blev man, hihi! har vart en bra dag!

Annars händer inte mycket idag.. sitter och grejjar lite med nya datorn. Lilla sötingen, hihi. Lite liten att ha såhär egentligen, men eftersom jag är snäll flickvän och lånar ut den stora bärbara till baby, eftersom hans krashat, så funkar det! Men herrejösses vad söt min lilla dator är. och NEJ, den är inte rosa! hehe. Thanks daddy!

Nu väntar jobb måndag, tisdag och onsdag! Lite segt eftersom jag är sjukt trött ju, men men..! Imorn kommer Malin hit också! Liten julklappsutdelning, hihi. Ska bli kul, har inte träffat henne på ett tag nu! Sen är det nyyyyyyååår! hehe, jag är sjukt taggad inför detta ska ni veta..! Outfiten är kirrad, spriten är kirrat, nu är det bara festen kvaaar! :D

ne, nu väntar kaffet på mig, haha..!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0