091223 - God Jul!

God jul! tänka sig, imorn är det stora paketöppnardagen! haha, nejdå. Men nåra paket under granen hoppas jag är till mig iaf. Fast det vet jag att de är, hihi. Hiskeligt massa man ska hinna med innan bara. Och vad mat man kommer äta imorn! Kommer räcka för flera dagar..! Men Jul är allt myys, och handlar inte bara om paket.

Har hunnit med så mkt idag. Gick upp sju, skulle jobba. och efter jobb har jag ändå hunnit med typ hur mycket som hellst känns det som. haha. Helt sick. Jag hatar att gå upp på morran, men efteråt känns det faktiskt (detta tar emot att säga..) rätt så bra!

Kul att det kom mer snö inatt förresten. I lööööv it ;)

Nej, nu blir det att fortsätta grejja! Förresten, jag har börjat läsa första twilightboken nu och den är så hiskeligt sjukt bra att jag inte kan sluta läsa när jag väl har börjat och jag vill också ha en vampyyyr! Slår vad om att alla böckerna är färdiglästa på en vecka?

GOD JUUUL PÅ ER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0