091222

Blev inge jobb idag. Nehene. Menmen, blir destå mer imorn istället. Känns helt ok, då jag inte hade någon större lust imorse faktiskt..! Har haft fullt upp ändå ;)

jag vill åka utomlaaaaands, haha. pallar inte de här alltså..! tänk att på ligga på en strand just nu.. bli brun och dricka söta drinkar. <3 Åååh.. JAG VILL. haha. Vart är det varmt just nu? Förrutom till Thailand då, för dit har jag inte råd/tid att åka. Iår. Men snart! På tal om det.. Jennifer är i Thailand nu! ååh, jag är inte alls avundsjuk på henne! haha. Hoppas att hon solar lite för mig också!! <3

Sitter och dricker kaffe, som oftast, haha. Alldeles för mkt koffein nu för tiden. men ja gillar´t. Mycket. Vill ha en espressomaskin.. så man kan dricka annat än vanligt bryggkaffe =) Tänk att göra en latte till frulle varje morgon. Hade ju vart perfekt, haha :D


Jag skulle bli värdens bästa barrista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0