091221

spiderpig, spiderpig.. haha. har fått den på hjärnan, och jag kan änna se Homer bära runt på grisen i taket! :D hohoo! v

Idag har jag vart på tööööörp. heregud, vi var ju inte själva precis..! Rätt lustigt egentligen, att alla är lute i sista sekunden! (Vi kanske ska flytta fram julen lite, så att alla hinner? Skämt åsido).. Köpte mig en klänning iallafall. Fast tror att mammsen ska packa in den som en julklapp! :D Men snygg är den iallafall, enkel men med "puff"ärmar. Jag gillar verkligen modet just nu, med axeldetaljer! Soo nice! Lite tight var den, så det gäller att inte äta för mycket godis nu i jul, haha!

Sen.. varj ag på torp igen, haha. Så går de när alla rycker och sliter i en, och vill ha med mig överallt vetni! Inte lätt, inte lätt. Som tur var behövde jag inte ha med mig någon plånbok då iallafall, haha!

Min bok har kommit så ikväll ska jag läsa twilight!

Imorn kanske det blir jobb.. Hoppas! =) (lönespecen idag var INTE fet)

nightynight ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0