091218

God morroon! Jag har vart vaken riktigt länge nu faktiskt. Fått gjort en massa bra saker. Fast.. att gå upp tidigt är ju inte riktigt mig grej va. Förstår inte hur jag äns lyckades!

Ska snart börja göra mig iordning. Först träffa Linda på stan, och sedan får jag se om jag hinner till gymmet en sväng. Tar med mig en bag så får vi se helt enkelt! Har iochför sig fortfarande träningsvärk men.. ja, vi får se:)

haha, får se om jag får hjälpa till att ploga vägen med bilen också..! snön går ju en bra bit upp på´n. halva däcken syns inte typ =P OCH EN JÄÄKLA MASSA SNÖ UPPEPÅ. ååh.. jag gillar verkligen inte att skrapa rutor och sånt.

ajaa.. hare bra.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0