091216

Jaa.. så vart onsdagen över. Har inte bjudit på några större överraskningar. Jag har fått jobb en dag till, så min januarilön kommer bli ännu mer "studentfet" Märk vääl, studentfet, för fet är den då inte någonstans, det är ett som är säkert! Om jag minns rätt får man mer studiebidragi  just januari med (??), och isåfall har jag ännu mer cash. Nice.

Hoppas på en skidresa då faktiskt. Idag när de snöade så mkt blev jag änna lite sugen på´t. Hur nu detta ska gå, med en clumsy Suss som aldrig stått i ett par slalomskidor. tänk då att jag ska åka med dem. NERFÖR. Herregud, nej, det kommer nog bli brutna ben lite här och där! Men.. en possitiv grejj är ju att vi nog har gratis boende om vi åker upp iaf =)  ( Jag vill ju inte betala multum för att få bryta benet, right? )

Faila idag förresten. Var nog liiite för ivrig att träna mina stackars lårmuskler, så jag kunde knappt stödja på benet ett tag efter. Känns lite bättre nu iaf. Sträckning är nog de jag minst av allt behöver nu :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0