091214

Jag är trött och fryser.. Ingen bra kombo ;) Blir nog sängen tidigt ikväll.. Känner mig inte helt Ok.

Kom hem från göteborg för någon timma sedan. Trevlish dag :D Träffade Linda på bussen ner, så det blev prat och en update av allt på vägen ner =) Väl nere hade vi grupparbete, och vi bestämde att jobba hemifrån en del just nu.

Sen träffade jag Malin och åkte hem till henne och fikade :D Vi hade massa skvaller att tjata om, hihi. Som alltid :D "har du nått mer skvaller??". Lovely! ;) Lilla Kenneth är en riktigt liten buskatt :D Sööööt också <3 Jag vill också haaaaaa!

Tåget hem var inställt och de kom aldrig nåra jäkla ersättningsbussar, så Susanne blev liiite arg där ett tag..! Men som tur va skulle de ändå gå en annan buss 20 min efter, MEN ÄNDÅ. Tåg ska passa tiderna, punkt slut!


Imorn blir de Liseberg. Myyyys!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0