091213

Kom hem för några timmar sedan nu. Väldigt tråkigt att behöva åka ifrån.. Men på ett sätt lite skönt att komma hem. Dilemma de där. Jag vill alltid vara med hjärtat iaf =)

Ute och gick förrut. Härligt! Bara att dra på sig mössan och ett par extra byxor. Får man bara upp takten känner man knappt kylan. gott. Skulle ner till gymmet men min träningsvärk sa att jag inte skulle träna varken ben eller bröst (mina superset gör nytta!) idag. Pump var ingen bra ide alltså. Btw, skönt att få träningsvärk faktiskt. Hade ett tag där jag verkligen Aldrig fick det, och då kände jag mig lite lat faktiskt, haha. Som om man inte tar i tillräckligt. Trots att jag vet att träningsvärk inte har något med det att göra.

Nej, nu ska ja tita på Solstorm på 4an!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0