110824

Helloo! Idag har jag jobbat, inget mer intressant än så alltså!

Igår däremot, hade jag en supermysig dag. Åkte hemifrån tidigt, och åkte upp och hämtade världens finaste, den gosigaste skrutten som finns, alltså Hampus! Vi skulle ha en Hampus&Susanne-dag och det förstod han nog redan när jag kom och han nästan hoppade av glädje. Gulle. Iallafall. Vi drog på stövlarna och stoppade nappen i fickan och gav oss av till Emaus för att titta på alla djuren. Det var verkligen jättemysigt, och H fick rida för första gången i sitt liv. Zorro it was, och Malin was the ledare of the häst. Annars så fikade vi, klappade getter och lekte på lekplatsen. Vi hade det bra vi, och Hampus sov innan jag hann spänna fast bältet i bilstolen.  ♥

Nu ska jag gyyyyyyyyyyymmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! (Gött taggad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0