11082

Heeej! Jobbar idag, men tog mig lite tid att surfa lite såhär emellan.. Sista veckan, eller ja i veckan rättare sagt, så börjar skolan igen. Blandade känslor, men mest positivt faktiskt, saknar folk, rutiner, at ha något vettigt at göra om dagarna och självklart längtar jag till att på riktigt kunna räkna mer tills jag får min examen! woho! Bildar nya mobilen massa, ochI är glad han med för han har fått min gamla, höhö. Min kanske är i största laget men va fan, det är ju grym. Ska bara hitta ett redigt skärm skydd, så är jag nöjd. Det är gör er som är intresserade en samsung jag köpt, i galaxy serien. Jeepp.. Nu ska jag käka lite. Blir kycklingsallad idag, mee keso. Göttans. Heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0