110817

Lägger snart ner´t. Iallfall i den här formen... Intressant att häpnadsväckande många har just att läsa om mitt lilla liv, haha. För över lite bilder från senaste veckorna till datorn, har ju varit lite härochdär det senaste. Letar lite espressomuggar på nätet. Vill ha några snygga som inte kostar allt för mycket. En hundring/koppen ger jag aldrig. Fast fasen.. nu såg jag likande mina kaffekoppar från Högsnäs fast i mindre modell. Hmm.. nej, jag ska inte.

Dravel. Om man ska ta och byta om kanske? Snart kommer K and pick me up så vi kan åka till gymmeet! Träningsvärken från igår sitter i, men vad gör det? Köör på´t! Gillar mitt lilla gym faktiskt, synd att det inte är gåavstånd dit bara.

Nu blir´e en kaffe för att piggna till! Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0